perjantai 10. kesäkuuta 2016

Estekurssille



 Ratsaille taas tauon jälkeen varasin itselleni Primuksesta este tunnin maanantai illaksi 13.6 klo:19-20
 Estarata tutuksi kurssin 14-16.6 klo: 19-20 sekä estekisat 17.6 pe en tiedä vielä luokkaa sen saan tietää kurssilla jonka sitten pe hypätään ja kenellä menen.

 Siitä on vierähtänyt aikaa,kun olen kunnolla hypännyt ja kisannut esteillä.

 Tänään saatin vihdoinkin meidän auto takaisin korjamolta oli siellä kaksi viikkoa. Nyt on taas helpompaa liikkua ei tarvi aina bussilla mennä.

 Huomenna on työpäivä edessä olen ekan viikon lopun nyt töissä. Ensi viikolla onkin sitten pe-su vapaata ja vielä ma päiväkin.

 Olen nyt seuraillut hevosten myynti-ilmoituksia ja löysin pari kiinnostavaa hevosta yhtä olen ensi la menossa kokeileen 6-v tamma Kokemäellä jos olisi sopiva minulle...
 Toinen ehdokas on 4-v tamma Lempäälässä taisi tämä asua.

Tallipaikatkin olisi alustavasti jo tiedossa tulevalle hepalleni...
Heinäkuussa voisi sitten toteuttaa hevosen oston jos sopiva heppa tiedossa.


                                                       Enkelitammani: Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti