keskiviikko 1. helmikuuta 2017

Ensimmäinen viikko töissä valmistumiseni jälkeen


Perjantaina sain lähihoitajan opinnot valmiiksi.
Vammaistyön näytöt tuli valmiiksi ja harjoitteluni ovat nyt ohi.
Lähihoitajan paperit ovat nyt sitten minulla taskussa ja normaali työ alkaa kunnolla.

 Liiton jäsenpaperit saapuivat Superista nyt olen sitten täysijäsen en enään opiskelija jäsen.

Työhakemuksia on nyt tullut täytteltyä jonkin verran ja ensimmäinen video haastattelukin tuli tehtyä.

Tuntui hieman oudolta herätä maanantai aamuna herätys kelloni soittoon kello kuusi.
 Rutiinit poikkesivat siitä tutusta aikataulusta jonka mukaan on viimeiset puoli vuotta toimittu.

Meillä vaihtui rooli kotona minä lähdenkin ensimmäisenä kotoa koiriemme kanssa jotka vien matkalla omille vanhemmilleni päiväksi.
 Pojan hoitoon viekin puolisoni aamuisin ja minulla haku.

Ensimmäinen työviikkoni on jo puolessa välissä mukavaa on ollut töissä.
 Olen töissä tutussa ympäristössä elikkä kotihoidossa jossa autan eri ikäisiä ikä ihmisiä perus askareissa omissa kodeissa. Lääkkeen jakoakin on ollut päivittäin sekä suihku apua.

Autolla olen saanut ajella talvisissa maisemissa eilen siikajärvellä.

Maanantaina poikkesin koululla allekirjoittamassa valviraan lähetävät paperini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti