lauantai 18. heinäkuuta 2015

kesä


 Opiskeluni jäivät kesätauolle 27.5 ensimmäinen lukukausi suoriettu lähihoitaja opinnostani.
 Ensimmäinen lukuvuoden opintokorttikin tuli saatua opintopisteitä minulla jo kasassa vaadittu 82pistettä jolla pääsi kaupungille kesätöihin.


Kesätyöni alkoivat 1.6 Latosuon kotihoidossa jossa olen nyt hyvin viihtynyt.
 Olen myös oppinut uutta osaan nyt pistää insuliinit sekä jakaa lääkeet.
 Alussa aristelin pistämistä sitähän minä en ole paljoa päässyt koulussa harjoitteleen.

Työkaverini ovat ihania ja todella auttavaisia apua saa jos ei jotain osaa itse.

Hepat ovat kesälaitumilla vaikka kesä on todella sateinen ja kolea.



 Eilen oltiin perheen kanssa rannalla.
 Veden lämpötila oli jo 20 astetta.




 Perjantai iltana olin kaverini kanssa maastossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti